12 Haziran 2015 Cuma

DEEP TONE-DERİN MAVİ 1



İnsaniye

Nisan yağmurları
Ağustos ikindileri
Karlı zirveler
Bir avuç bulut
Öpüşen martılar
Gül pembe bebe tenleri
Menekşe lavanta
Çakıl taşları mumlar müzik kutuları
Ve hayat ne güzel

İnsanı tanımaksa zor sanat. Ama değer.
Bütün şiirler, öyküler, şarkılar insanı anlatıyor.
Anlayana selam olsun.


Bir kitap okudum,hayatım değişti demek isteriz.
Sanatta arayışımız bir farklılıktır,gerçek hayatta eksikliğini hissettiklerimizi,renklerde, notalarda, satırlarda buluruz.
Edebiyatta okumaya devam ederek yalınlaşırız,iyiyi kötüden ayırır,ayıklar, hep daha bir mükemmelin peşine düşeriz.
İşte en azından benim için  direniş noktası sayılabilecek, iki kitaptan birinin özetini yazmakta bulunuyorum, ki yazarı hepimizin çok sevdiği,herkesin destekçisi olan Deeptone, kitabı ise Derin Mavi.
Özete hemen geçmeden önce, kişisel bir kaç düşüncemi  belirtmek istiyorum,yaklaşık iki yıldır aralıksız yazılarını takip etmeye çalıştığım arkadaşıma.
Bir çoğumuzda olduğu gibi,benimde blog dünyasında en büyük destekçilerimden biri Deeptone.
Onun  yazılarını okumaya başlamam,bir arkadaşımın tavsiyesiyle gerçekleşmişti.
Başta okuduklarımdan kendimce sebepler üretiyordum,satırlarda aradığım cevapları buluyordum sanki.
Neden her şeye rağmen,asla okumaktan ve yazmaktan vazgeçmemem gerektiğinin nedenleriydi bunlar.
Diyelim ki bir insanın kitap okumasına vesile olmak istiyorsunuz o insana kitap okumak çok güzel bir şey demeyin, kitap okumanın neden güzel olduğunun sebeplerini sunun, gösterin.
 Yapmayı sevdiğimiz her şey,sevdiğimiz sebeplerden ibarettir çünkü hayatta.
Empati kuruyor Deep, okuyucularının ruhuna bürünmeyi en iyi şekilde başarıyor her seferinde.
Yazdıkları oldum olası rahatlatıcı bir his uyandırmıştır bana," sen düşünme  senin yerine de düşünürüm" diyordu sanki her yazdığı.Yormadan, yorulmadan, sadeliği ve doğalığından asla taviz vermemesi,itinayla yazdıklarını okumaya devam etmeme sebepti.Yazıların rahatlatıcı hali,bende yazıdan yola çıkarak bir çok duyguyu ifade edebilmenin etkisini yarattı yorum yaparken.
Okurken yaşadığım  hayattan bir parça, ya da bir kaç düşüncemi buldum.
Her gün kendime bir yap boz tamamlarmış gibi bir parça aradım o gündelik yazılarda ve ne mutlu biz okuyuculara ki,bu güzel satırları taçlandıran  iki kitabı oldu yazarımızın. Biri blogununda aynı ismi taşıdığı Sade ve Derin, diğeride Deri Mavi.
Benim için okuma yazma dünyasının temelini onaran ,sağlamlaştıran sebeplerden biri oldu Deep, sadece sanatı sevmeyi değil,kendimi bana kazandıran nedenlerden biri olduğu için,teşekkürü bir borç bilirim  kendisine..
Benim hikayem bu kadar.
Gelelim asıl konumuz ,Derin Maviye.
Sade ve Derin de olmak üzere, her iki kitabı Deepin kızları olarak benimsedim ,sebebi insanın dünyada en çok sevebileceği tek şey kendi evladı olmasıdır .Deep yazılarını evlatları gibi yetiştiriyordu,öyle bir titizlik ve naiflikle yazıyordu, bir de öykülerini gerek kitapta gerek blogunda  her okuduğumda, bir kızın hayatıymış gibi bir duygu canlandığı için içimde, kitaplara bir isimle Derin kız kardeşler dedim.İki minik tatlı kız çocuklarıydı onlar :)
Sade ve Derin hatırlarsınız ki  sekiz kısımdan oluşuyordu: Sanat,Aşk ,İnsan,Yaşam,Gelişim,Mevsimler,Tarih ve Denemeler.Her kategori on yazı barındırıyordu.
Ocakta yayınlanan Derin Mavi ise iki kategoriden oluşuyor: Siirler ve Öykülerden, 41 şiir ve aynı zamanda 41 öyküden. Şiirlerde de başarısını aynı şekilde gösteren sevgili Deepin ,Derin Mavi kitabına yazdığım yorum Sade ve Derinin özetine benziyor.
 İlk kitap için  kullandığım renkli not kağıtları yerine, bu sefer sade beyaz kağıtlar kullandım.
Derin Mavi'nin kapak konseptine uygun  her şiirde ve her öyküde  bir Martının kanadında yorum bırakıp kaçtım. :)
Öykülerden, Toz Perisi, bir de Dördüncü katta ki kızı sevdim,şiirlerinden  ise en çok sevdiğim ,Ekinoks idi.
Toz perisinde hayalimde ki beni ,Dördüncü katta ki kız öyküsünde ise, acı gerçeğin gün ışığına acımasızca vurgunluğunu okudum .Bu öyküye sessiz bir  çığlığın feryadı dedim.İnsanın kendi yüreğinden daha büyük cennetle,cehennem mi olur?
Ekinoks ise diğer bir değimle,gece gündüz eşitliğinde değişken duygularımı buldum.
Tıpkı bir insanın hayatı çok iyi gidiyorken ,tepe takla olması gibi aynı zamanda her şeyin birden bire.
Geç değil ama diyor  Deep,hiç bir zaman ,hiçbir şey için yaşadığı müddetçe insan,bir an geliyor geçmişte, gelecekte anlamını yitiriyor. Elinde  tek bir an kalıyor bu da o an diyor.Ana dönebilmeli insan.
Bunun dışında Ekinoks'un manevi değeri,bir kaç blog arkadaşlarımızın Kreatif Başkan sayesinde, bir araya gelip Derin Mavi kitabından şiir seslendirmemizle anlam bulmuştu, ki buda bize güzel bir anı kazandırmış oldu.
Son olarak ta bir tahmin de bulunayım ,Sade ve Derinden sonra Derin Mavi bir ilkin devamı gibiydi, adından da belli olduğu gibi,Derinlik isimde yine vardı Sadelik kitabın içinde idi, diyeceğim  odur ki üçüncü kitapta sanırsam Derin Mavinin izinden yürüyüp son kelimeyi takip edecek.
 Yine Mavi ile başlayan bir üçüncü kitabımız daha olacak.
 Bu sayede kitaplar birbirine hep bağlı olacak, kenetlenecek birbirine .
Böyle bir fikri ben çok sevmiştim. Üçüncü kitabı tahminim üzerine,bu yüzden büyük bir heyecanla bekleyeceğim,bakalım yanılacak mıyım. :) Deepe başarılar dilerim...



ŞİİRLER

1.Bazen bir gülüş,bir bakış yeter sevmeye...İşte bu gerçeği herkes bilir de  bir tek bilmesi gereken kişi bilmez hep.
2.Yoksun ya...Yokluğun bile biraz sen.Her şey sana benzemiyor aslında ,özledim sadece, hepsi bu...
3.Oysa belki de en çok sana benzemeye çalıştı bu şiir,seni taklit etti,sana layık olmaya çalıştı.Derin mavi umutlarla,yaşadım bir de yazayım seni dedi şiir...
4.Sanırım hayat yer yüzünde ki bir gökyüzü.Keşfedilmeyi bekleyen,yıldız misali güzellikleriyle.
5.Göç eden her şey geçer de,sarp kayalıklara vuran duyguların izi kalır yüreğimde.
6.Gönülden pişmanlık duyana, mutlaka bir kavuşma anı vardır sevdiğine.Bir sonbahar istasyonunda,seher vaktinde sarılır gece gündüze.
7.Masumuz biz,öldürdüğümüz iyiliklerin ahıyla temizlenen!
8.İnançsız yaşadığımız hayatlarımızın içinde, bulsak ya gün ışığında umut dolu mavi yıldızları.Yaşasak ya biraz kaygısız.
9.Yaz bahane aslında.Sebebi sensin yazdığımın,yalnızlığımın.İşte bu yüzden sensizliğimde, kül oldu parmak uçlarımda bir şiir daha bugün.
10.Beyaz bir düşe dalar gibiydi gözlerin.
11.Yakamoz gibi gecenin karanlığında, tak peşine siyah beyaz tuşları.Özlemek te güzeldir, nasıl olsa çalar her türlü tuşlar notalarını..Yeter ki sen, hayatın anlamı Mavi Şarkını kaybetme hiç.
12.Bir farklılık talep eder insan,yanılır.Umutlarını renkli bir zarfa doldurur yolcu eder,alıcısının hep ümit dolu bir yürek olmasını diler.
13.Dünya sebepsiz bir ölüm arıyor,bekliyor.Çekip gidebilmek adına, sevgisiz yaşayan insanların arasından,oda üzgün oda kırgın bize hem de nasıl.
14.Sevdamın adı ille de Mavi
15.Yoksulluğumun içinde,bir göç etme umudu.Gün hızlı,hayat kısa.Geri döndüğümde, bulabilir miyim yerinde acaba dünyayı?
16."Her zaman Mavi olma olasılığımız vardır"
17.Bu kırmızı tramvay   duruyor mu?Nedeni bilinmez mutluluklar durağında.
18.Çünkü dünyada bir yanılsama.Senin gerçeğin benim.Son nefesin benim için saklı.
19.Yeniden başlayalım dünyamıza.Acısız yaşansın,okunurken şiirler,temizlensin yüreklerimiz, lavanta duygularımızla,bembeyaz düşlerimizle.Çocuk hevesi kalsın gözlerimizde,kelebekler gibi heyecanlı olalım.Yaz gelsin.
20.Avucumda ki son baharın yapraklarını dökmeli.Arınmalı kimisi duygulardan.Yine ve yeniden başlamak gerek hayata.
21"Varsın ama şiirde,yoksun ama şehirde"
22.Herkese bir güneş.Bana sen lazımsın...
23.Senin kanınla yazacağım bu şiiri.Küllerinden doğacak bahar.Yüreğim insan yüreği değil artık!
24.Sonra bir şiir daha yazayım,yok edeyim korkularını şiirin birer birer.Sonra bir dize olayım,dize gelsin kötüler.
25.Ardından ağlayan kentler gibidir şiirler,yaşamaz yaşatır...Şiirler de unutmaz gidenleri!
26.Kıyıya mimoza getiren dalgalarda yeşersin yeni uçurum gülleri.Suya dönük gramafon sesi haykırmaya devam etsin,vals adımlarının bıraktığı izleri..
27.Bir şiir yazıp,bütün duyguları haps etmek mi bir tek şiire?
28.Martının kanadında ipek bir tül gibi umut.Saklı gül yüzler ve tebessümler.Kötü insanlar değiliz aslında,sadece iyilik yapmayı unuttuk.
29.Süt mavisi bir güvercin gibi,gerçek insanlığa hasret dünya!
30.Hiç kere hiç,bir hiç değil aslında.Bilmiyor musun işte.Olmuyor sevgiler hüzünsüz,kar kardelensiz,dünya sensiz,ben sensiz...
31.Hani nerede özlemlerin,yeminlerin?Ne kaldı elinde?Geçip gitti işte öylece ömür,bilip bilmeden ...
32.Belli ki dünyanın serveti çok geldi bize,kaldıramadık!Doğayı sadaka yerine dağıtıyor,güzellikleri es geçiyoruz.
33.Kurtarın dünyayı!İsyanım insanın pisliklerine...İnsan sanki gizli,gizli  tutmuş kötüyü..
34.Gözlerimde kaygı niyetine bulut taşırım,her an ağlamaya hazır,bu sisli zamanda.Gün yorgunuyum.Hayat.Vız gelir ettiklerin ...ama dokunma yalnızlığıma.
35.Dans etmeye devam et dünya gözlerimizin önünde,sonra da bir seslen insanlığına şarkı niyetine.
36.Gariplerin kaderi de,başladığı gibi biter hep.Yoksun,yoksul...Geç,hep çok geç.
37.Yokluk içinde tek varlık:Sevgi ve Özlem.
38.Bir düş gördüm karmaşık.Bütünler hep ayrışık.Dünyayı yeniden kurabilsek keşke.
39.Ah bazı şeyler bilmeden de güzel.İnsanlık hali öğrenilmese de olurmuş sonuçta.
40.Dünyaya,dünyadan önce,insandan önce uyanmak.Biri olmak adına bir rekabette bulunmamak.Bir boşlukta bulunmak güzeldir.Bu sabahlar ne güzeldir.
41.Utanmadan insan olarak yaratıldığımızdan ne istediniz?İnsanlığımı bırakın bana.



ÖYKÜLER

1.Kızıl saçlı kız,cool'sun filan, tamam fark atıyorsun da amma ve lakin seninde kaderin diğerlerinden farklı değil.
Maalesef,herkes gibi terk edilmeye mahkumsun..
2.Bildiğin bir kadın ahı fırtınası bu.Bir an önce bu kabus küresinden kurtulmaya bak. :)
3.Zaman müzesine girsem müzede kendimi görsem,geçmişte ki kendimi ,bir hazinenin peşine düşen beni.Küçük mutluluklarım vardı ama kaybettim.
4.Unutmadığımız sürece varız.Hatırladıklarımız kadarız.
5.Hepimizin içinde aynı anda bir kaç benlik yaşar:ben,kalbim,beynim,ruhum..
6..Arkadaş katili olan yaz,bir daha  baş rol karakterimizin başına güneş geçirtme,çünkü deliriyor  arada sıcaklık bunal8mından :)
7.Sessiz bir çığlığın haykırışı.
8.Yaz okulunda özlenen Belek,Bodrum tatili.
9.Kendi yolunu bilen,gittiği yolda yanılmaz.Engeli şeytan dahi olsa bile.
10.Senaryoluk taksi yolculuğu.
11.Yazın düşünmese insan,rahatlasa,ferahlasa ruhen.
12.Bir dışarı çık,bir doğanda uç,dünyayla tanış,organik ol sosyal medya kuşum.
13.Düşler her daim masumdur ve belki de şeytan'a bile melek olma şansı verilebilir,en azından düş kurarken,sarhoşken.
14.Zaten bir büyük şehirler, bir de sosyal medya mahvetti hep hayatlarımızı.Gelişim insana hiç iyi iyi gelmedi, ne yazık.
15.Mavi düşlerin,mavi umudu Romantik Balta sevimlisin sen üzülme .:)
16.Papatyalarda belki senin gibi akıllıdırlar , ancak senin gibi komik midirler bilmem gül güzeli.
17.Keman ,kılıç bahane,Dansta iyi olan kazansın bakalım.
18.Herkesin bir başka,başkası olabilme hayali vardır:penguenleri  kartal,denizin gökyüzü vs.
19.Bu gri kış,kalbimi çok soldurdu.Hayallerimin vergisini de fazlasıyla ödedim.Hayalimi de zaten dalga aldı götürdü.
20.Sayın Kelly Mae,söz kuşağı bankamızdan, kelime kredi çekimi başvurunuz başarıyla onaylanmıştır.Saygılar :)
21.Allah kapı görevlilerini tanıdık çıkartmasın.Amin.
22.Karstambullu öğrenci,dünyanın kendisi bir tuhaf zaten.Tufah,tuhaf yaşıyoruz.Boşversene.
23.Köylü kızı,bana benziyorsun.Yazı sevelim hep beraber.
24.Hayat da böyle bir şey,güzel şeylere ulaşmak için, sıkıntı çekmek gerekiyor.
25.Bana da yeni bir ben lazım.Hatta herkes baştan yaratılsa, günahsız,suçsuz.Saçmaladım bende.
26.Rüyasında tarihi yeniden yazan Defne.
27.Görünüşte yüzlerce arkadaşımız olan,fakat birbirimize yolda rastlasak bir selam dahi vermeyen bir nesiliz ,ne acı.
28.Bir anne,babanın evladına güven eksikliği duyması ne kötü bir şey.İlle de yanlışa sürükleyen bir durum sanki.
29.Evet ben çok konuşurum da benim söylediklerimi karşımdakiler iyi anlar mı,hatta anlar mı onu bilmem ben.
30.Dünya dönme başım döndü zaten,zaman geçme bir artık,hayat değişme,kal olduğun gibi.Daha beter olma.
31.Baya bir kirlenmişsin,arın kötülüklerinden İstanbul!
32.Yaptığımız her şey baya bir sahteleşmiş,korsanlaşan hayatlarımızda.Kopyaladığımız bir hayatı yaşıyoruz toptan.
33.Uzak dursun  benden aşk,evlilik.Amin.
34.Gelen her şey gideni aratırır.Gelecek, geçmişi de dair.Daha fazla karanlığa bürünme İstanbul,gelecek sana hiç iyi gelmeyecek, anlıyor musun?
35.Yeni dönem zamanı,her daim mazinin eksikliğini hisseder.
36.Düşünürsen mutluluğa geç kalırsın.
37.Dünyanın içinde dünyacıklar!Çıkarlar,egolar,paylaşamamazlıklar.Aynı yolculuğun,sadece yolcusuyuz oysa ki.
38.Kar tatilinde spor  ve kamp yapmak ne güzel şey.
39.Hayata renk katan aktiviteler,yaşadığını hissettirir insana.
40.Her şeye rağmen bu zamanda, bir araya gelebilen dostlukların kalması  takdir edici.Kim icad ettiyse bu aşkı.
41.Anneler her şeyin en iyisini bilir bir kere! :)

63 yorum:

  1. Canııım yüsracııım ne güzel anlatmışsın yaa bayıldım. Herhalde istesem böyle anlatamazdım yazarlık mayanızda var be şekerim sizin. Maddeleri süper döşemişsin. Ben de daha bugün dedim deepin sözlerini şiirleri tivitte paylaşayım ama bak bu kadar olur artık buradan direk alır yazarım :)
    fotolar da harika. nasıl duygu yüklü bir insansın sen. deepin sana kazandırdıkları kadar senden de çok büyük kazanımları olmuştur muhakkak. ekinoks evet harika bir şiir ve senin sesinle muhteşem bir mana kazandı.
    Bir yazar için onur verici harika bir yorum olmuş canım.çook tatlisin sen yaaa . cpten yzyrum fazla uzatmiyim kocamaaaan öpiyim seni fontlaın gazabina ugrucam az kaldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birtanem asıl sensin benim canım 😑❤❤
      Hani blogda bir yazı yazınca heycanla bekler ya insan ilk yorumu senin yorumlarında hep öyle heycanla okuyorum öyle güzel şeyler söylüyorsun ki kırmadan incitmeden insanı heveslendiren mutlu eden türden bütün kelimelerin.
      Balık burçları hep ağlamalıdır sanırım ondan olabilir bak ihihi :)
      Ekinoks bak evet bende önemi çok büyük oldu deep ve sen sayesinde canım benim :)
      Yazmak en önemlisi başta sen deep ve daha bir sürü güzel insan çıkardı karşıma.İyi ki tanımışım işte sizleri iyi ki varsınız. :)
      Telefondan yazmak eziyet seni benden iyi anlayan yok özeti bende telefondan yazdım baya bir yazıp sildim hihhihi ama bak kelimelerin değişime filan uğruyorsa klavyeyi değiştir başka klavye indir netten düzelir ozaman :)

      Sil
  2. ay şimdi kreatif söledi o benden önce görmüş yaaa. az önce yayınlamışsın. çok çalıştın herhaldeee. hızla okudum çok duygulandım kiii :))) gelcem yine tabii de bak ben de düşünüyodum sade ve derin sonra derin mavi bi kitap daha olursa o da mavi ile başlamalı hatta valla bak diyodum kii mavi uçurtma olabilir bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Başkanım hemencecik gördü sende öyle birden geldin çudutu hocam çok sevindim :)))
      Elimde Derin Mavi gezip gezip duruyorum orada burda bak bunu böyle bir dize gibi söylüyorum :)
      Çok bayıla bayıla hazırladım ki martıları anneanneme kalmaya gittiğimde çizdim burda balkonda kesip yazdım denizde yapıştırdım hepsini çok büyük bir mutlulukla yazdım özeti valla :))
      Senin mutlu olman yeter ya okadar güzel baş ucu kitapları yazdın bize ne ki yaptığım duygulanma sakın :)
      Sen hani bana doğum günümde kolum kanadım kirılır demiştin ya ordan geldi bak bu fikir aklıma çok şeker oldu kitap yine :)
      Ayy bak isim hakkında tahminim doğruymuş demek yaşasııınnn amanın Mavi Uçurtma bir küçük çocuğun düşleri geçti birden aklımdan.Bakalım daha nelerle çıkacaksın karşımıza :)))

      Sil
    2. balkonda bön bön bakarken bunları yapıyodun demek kiiiiii seniiii seniiiiii :)

      Sil
    3. Ama işte ne güzel hatırlayacağım düşünsene bak işte yaz gelince yaşayasım geliyor benim hadi bana diğer yıla başka tatil kitabı yaz hihihihi :)) inşallah oda kısmet olur bak ama şaka yapıyom ben tatilde böyle iyi gidiyor diye diyorum ilham gelince yazarsın zaten :))
      Böyle içim içime sığmıyor döndüğümde balkonda ki anları hatırlayacağım muhteşem ama dimi iyi ki almışım yanıma senin kızçeyi :))

      Sil
    4. tatil sana çok iyi gelmiş bile. çok sevindim mutlu olmana oh yaa :)

      Sil
    5. ya baksana bi deee, sen çetinin ananesinin ölmeyeceğini nerden bildin ama yaaa. daha önce de hep biliyodun tahmin ediyodun hep bi hafta sona nolcağınııı. nası yapıyon ki bunu bana da öğretseneee :)))))

      Sil
    6. Bak anneannem şey diyor hep bana,senin yanakların kızarınca iyisin demek kış uykusundan uyanıyorsun ozaman diyor .
      bak aynen öyle biliyon mu çünkü normalde yüzüm bem beyaz güneşte bir çare değil ama sadece iyiken kan geliyor yüzüme hay kurban olduğum güzel yaz hihihi :))) Sende sevindiiin biliyoom ki :))
      Ölmedi dimi anneanne ya biliyordum kötü insanlar diken gibidir bu bir tek dizilerde filmlerde değil ki iyi insanlar erken ölür kötüler ölmesini bilmez.Bir de anneanne ölse anlamı kalmazdı dizinin başka engelleri yok ki Çetinle Asiyenin evlenmiyorlar mıydı az kalsın :) Bugün zaten aklımdaydı dizi hatta apartmana erken dönersem iyi izlemeler dileyecektim ama geçti döndüğümde :)

      Sil
  3. bak bu yazından yazdım twit yaaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh gelsin twitler şimdi dimii baktım baktım muhteşem :))

      Sil
  4. asiye bitti. tv de de med cezir bitti şimdi netten girip med ceziri izlicem bak kreatif yazmış tivitırda herkes ağlıyomuş of ya o zaman belki mira öldü yaaa ölmesiiin olmaaaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Medcezir final dimi biliyom bir de fragmanda muhteşem bir düetleri vardı çok sevmiştim ben o fragmanı.
      Hastanede o Miranın olduğu fragmanda kötüydü sanırsam Mira ölüyor dizinin orjinalinde senaryo öyle galiba ama Çagataya üzülüyom her dizidede sevgilileri ölmesin yazık çok uğursuz be :)) Hadi gül gül ama ölmesin Mira :)
      Bak ben balkonda durmuş Göksel çalıyor telefondan. mumlar filan söndü restorantlarda cafelerde herkes uyur şimdi :) Filmlerden birini izlerim artık sana söz verdiklerimden :)

      Sil
    2. ya ben bu dizinin oricinalini de izlemiştim. the O.C. ama sonunu hatırlamıyom. orda da mira rolündeki mischa barton'u sefiyodum :) çağatay çok seviyom ama başka dizide izlemedim hiç :) göksel oh ne güzel uyar evet balkonda. ışıklar sönüyo o zaman manzaranız güzel balkondan. ne güzel demek şimdi denizi görüp oturuyon :) ne keyif. filmlerden karpuz kabuğu veya metalci kız veya kutup çizgisi aşıkları. ah ah hepsi güzel ama bak kutup çizgisi daha başkaaa :)

      Sil
    3. Ne olduu Mirayaaa izlediin tabii dimi hadi seni ağlatmamıştır inşallah.
      Aa bak sana ne diycem benim öyle çağatay tiplerini hiç gözüm tutmaz yaşlı teyzelere benzerim ben azcık ama bak burdaa yani şehrimde yaşıtım olan bir çocuk tıpatıp Çagataya benzer görünüşü.Gören ancak bukadarı olur der insan çok ilginç ikiz kardeş gibi insanlar çift yaratılırmış deyimine inanmak gerek bak Yamanı dizide çok severdin diye dedim ama öyleleri bir tek dizilerde mülayimdir bence :)
      Bak Metalci az önce bitti yarında öglen arası Kutup çizgisi aşıkları izlerim :)
      Haydi tatli uykular çudutu hocam :)

      Sil
    4. Sözümü unutmadım.Tekrarladığım foto olduysa özür telefondan yüklediğim için bunlar yetmezse geçen senedende yollarım istersen :)

      http://i.hizliresim.com/rQDpOa.jpg
      http://i.hizliresim.com/1yoB65.jpg
      http://i.hizliresim.com/MEZ2R9.jpg
      http://i.hizliresim.com/QAnNNG.jpg
      http://i.hizliresim.com/ZDqpaz.jpg
      http://i.hizliresim.com/JYGNJq.jpg
      http://i.hizliresim.com/mPDpBR.jpg
      http://i.hizliresim.com/621bg0.jpg
      http://i.hizliresim.com/j5DRzW.jpg
      http://i.hizliresim.com/qYDnmq.jpg
      http://i.hizliresim.com/yMD9M7.jpg
      http://i.hizliresim.com/621Gqk.jpg
      http://i.hizliresim.com/7kLZgm.jpg
      http://i.hizliresim.com/La60Q1.jpg
      http://i.hizliresim.com/l7DRbX.jpg
      http://i.hizliresim.com/g5GGOb.jpg
      http://i.hizliresim.com/5dvvyl.jpg
      http://i.hizliresim.com/4gnn9Y.jpg
      http://i.hizliresim.com/kkDD87.jpg
      http://i.hizliresim.com/3DVVWO.jpg

      Sil
  5. ayyyy tişkür yaaaaa. sen dün bugün gezerken foto çekiyodun galibaaaa. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek zevkti benim için :)
      Eve döndüm ben bugün sabaha karşı :)
      Diğer geçen günlerden çektim :)

      Sil
  6. ay tahmin ettim zaten. bugün pazartesi ya baban işine döner diye. dün gezdiler, bugün evdeler diyoduum. uyumuştur diyodum hattaaaa :) tatil fotoları oleey. hepsini kullancam ki. önceden de bar büssürü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen iş filan hemen kolları sıvadılar annemde babamda döner dönmez Ramazanda çok yakın diye öyle işte peri masallarıda pek kısa sürüyor :)
      Bende yarın okula gitcem işte öyle pat çat hihihi :)
      İstediğini kullan ya seç beğen illede hepsini kullanman gerekiyor diye zorunlu hissetme olur mu istediğin gibi :) ben öyle çoklukla gönderip aralarından seç diye öyle gönderiyorum. :)
      İşte bu aralar Karpuz kabuğundan gemiler yapmak,metalci,en iyi teklifi,Kuzey çizgisi aşıkları izledim biliyorsun.Daha önce dediklerinide izliycem tamam mı :)

      Sil
    2. ay yaa ramazandan sonra yine gidersiniz tatile yaa :) okul gezmeye zevkli olur tabii ders yokken :) fotolar biliyom hıhım :) hepsisi güzel filmler. tamam :) biliyon muu, serçe sarayı kısa sürdü amaa mutlu bitti oh. :) medceziri izlicem daha bikaç gün beklettim sonunu izlemekten korktum onu da yarın izlicem artık hazırım izlemeye :)

      Sil
    3. İhtimal vermiyorum ben gitmeye bizimkiler gideriz deselerde.Öyle yeri yurdu olmayan bir okul benim ki ne zaman görsen sınav var yarın not almaya gidiyom.Sonra yine sınav ödemeye gidcem bir kaç gün sonra.Hep öyle yani :) Bitmez benim okul :)
      Nasıl yani Serçe bitti final mi yaptı sezon finali mi yoksa aa şaka gibi :s bende mutlu son demiştim ama çok erken ya.
      medceziri şuan izlemekteyim zaten :) ama dizide benim okul gibi olmuş ya nerden bakarsan vuruyor birisi miranın hastalığı baya korkunç.
      Neyse sen bakarsın sürfrizi kaçmasın sonundan korkuyon dimi kötü son olmasın diye :)

      Sil
    4. Deepin kendine has anlatımı...tavrı...uslubu...güncel meseleleri sıkıcı halden bambaşka boyuta getirecek zekası..güldüren kelime oyunları...üstüne eklenen yüreği temiz kalbii... daha bir şey diyemem ben ona ya :)

      Sil
    5. Ne güzel demişsin evet aynen öyle Deepcan çünkü o :)

      Sil
  7. ay bugün bütün gün dinlendim uyudum yaaa. haftalık raporu unutmaaaa sen uygun oluncaaaaaaa bugün yarıııın :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh iyi etmişsin canım Deep bende uyuyorum hep bu aralar düşünmemek için.
      Yoldaydım yorumunu gördüğümde bazı günler evdeyim iftardan sonra ders çalışıyorum bazı günlerde annemin akrabalarına Ramazan kutlamasına gidiyoruz.Anneannemin dayılarından döndük işte.Sabah ezanından sonra uyuyorum hep sahurdan sonra aç filan olmam diye sabahlıyorum kitaplarda.Gündüz oruçlu diye moralim düşüyor o yüzden uyuyuo uyanıyorum hep baya bir sersemleştim galiba :)
      Sen nasılsın neler yapıyorsun iftar çadırları olur şimdi orada gidecek misin havalarda hep soğuk burada orda nasıl neyse uzun uzun yazdım yine sen haberdar edersin :)))

      Sil
    2. uyuyup saatta bir uyanıyon muuu gündüüz :) bu yazına bol bolöbakıp twit yazarım artık. senin gibi ayrıntılı yazan yok kiiii :)

      Sil
    3. Bugün uyumadım :) Sabaha yattım işte 10da filan uyandım bütün gün ders işte sınavım yarın çünkü çok sıkıcı 2 dakika sonrada ezan okunuyor çudutu yine gelcem yorumlarına :) Devam ederim bak hocam yine :)
      Hihihi ben yazana dek iftar oldu bile :))
      Haydi pappa gelirim az sonra :)

      Sil
    4. akşam bu yorumunu okurken uyukluyodum. okudum uyudum. hatta kreatif de yazmıştı sana bana. onu da okurken uyuyodum yaa. şimdi de uyuyodum. sıcak ve ramazandan herhalde he :) noldu sınav yaaaa. yine iftar az önceydi o zamaan :)

      Sil
    5. Türk arkadaşlarımdan biri her sıraya kafamı dayadığımda şey diyor okulda
      Uyu melek yüzlüm uyu dünya dipsiz bir kuyu diye bak o geldi aklıma şimdi gülümsedim :)))
      Haber verdim Başkana yorum attım bloguna görünce gelir birtanecik :)
      Yaz yoruyor ama seni okadar sevmiyorsun sen yazları biliyom ben bak bir ara kulağını çekerim Deepi üzme derim bende seni üzerim yoksa sevmem eskisi kadar yaz derim korkar bak serinler sonra havalar hihihi :))
      Sınavlara böyle ironik bir gülümseme atalım yeter :))

      Sil
  8. Yanıtlar

    1. Bende yorum yapınca internette filan aksililk yaşanıyor gitmiyor yorumlar bazen öyle birşey oldu herhalde sizede başka yorum gelmedi çünkü denetlemede ama sağlık olsun bu yorum gelmiş işte :))

      Sil
  9. ben senden önce gekdiiiiiiiiim işteeeee :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dakiksin sen ondaaan çudutu hocaa :)) Bak bak bir de gıcıklık yapıyor ben zamanında geldim diye hihiihi :) Uğraşıyorum şakacığına çudutu alınma sakın bana :)
      Sofrayı filan kaldırdık birazdan bir ablama bir sürpriz yapmaya gitcem sonra annem teyzesine uğrayacak bende kitabımı yanımda taşıyom valla :) Ay bak tvde paramparça diye bir dizi var en az kara asiye kadar heycanlı yaa sana söyliyim dedim :)
      Temmuzun başlarında filan bitiyor sınavlar artık Eylülü Allah kerim.
      Sende deniz kenarı yürüyüş yapıyorsun oh valla deniz insanısın sen tabi Egelisin olacak oladar. :)
      Tamam iftar çadırlarından foto çeker yazılara koyar anlarım bende gittiğini bir güzel :)
      Bakalım burada bu Ramazan öyle iftarlar olacak mı merak ediyorum valla birşiycikler olcak mı :)

      Sil
    2. ay sana hiç alınır mıyım yaa :) akşamları geziyonuz yaniiii :) paramparça annemin dizilerinden yaa :) deniz ege evet yaaa sen de ege ruhlusun yaaa :) sen sanırım sağlık yönünden de sıcağı denizi seviyon. soğuk kış sana yaramıyo çok üşüyon yaaa :) aa olur herhalde sizde iftarlar yaa :) blogu açtım bi yandan da bak bi kanalda portekiz almanya maçı var diğerinde güldür güldür. güldürü çok sefiyom almanyayı da :)

      Sil
    3. Paramparça inanılmaz ama ya bak annişkodanda tam not almış ona göre ha :)
      Yazları ev hapis gibi gelmiyor mu ya kışları ise evden çıkmam ben kış uykusuna yatarım :))
      Yazları uyuduğumda bile mesela öğle araları bu günlerde ki gibi perdeyi pencereyi açar güneşin yüzüme vurması nı sağlar öyle uyurum herkes rahatsız etmiyor mu der öylesi ama haklısın sağlıktanda olabilir yaz kış yorganlara sarılır uyurum ki çudutu üşüyorum ben hep hihihi :)))
      Sessiz bir parkta durabilsem koca bir yaz sadece çimenlere oturup sallanan yaprakların sesini duysam ağaçlardan oh mis huzur, insan sesi duymak ise yorucu bu şekilde durmak istemiyorum işte evde kalabalık içinde çıkmak için değil.
      Kışları dışarı çıkamam çünkü kutuplar ayağıma gelir yaa öyle deniz benim göbek adım olsun aman kaç isimli oldum ben :)
      Güldür güldür ve maç mı kimi önce izliyon ya kaç gözün var senin :)
      İki kere iyi izlemeler olsun ozaman hocam :)

      Sil
  10. Heeeeey yine dizi sarmayin başıniza yaaa :)
    Deepim uyurken okuyabilme yetenegine hayran kaldim ama:)
    Alinmayin siz birbirinise hehehe^-^
    Komiksiniz coook :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazlık dizileri çabuk biter ama Başkanım öyle çok kafan şişmez yani rahat ol hihihi biz tam bir dizi bulcaz bitcek bak işte böyle bu diziler :))

      Sil
  11. uyu dünya dipsiz bir kuyu. buna bayıldım yaa. nası çıkıyo musun dışarı bol bol. rüzgar var mı. ağaç altına gidiyon muuu. uyuyon muuu. diziler filmler nabıyoo. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Deepim anneannemide göremedim bak son günlerde
      Şu çamaşır suyu içirtmemiz gereken hoca vardı ya ondaki sınav yaklaştı ya onun yüzünden diğer sınavlarada gelip geçin diyorum hihihi :))
      Geçen sefer görüş öneri şikayet durumları içim öğretmende görüşmeye gitmiştim yanlışım ne diye bu sınavda diye sordum.
      Adam yedinci giren öğrenciyede yetmişinciyede aynı slogan uyguladı.
      Neyse Allahından bulsun.
      İyim ama ben geçecek bitecek daha güzel günler olacak kardeşlerimin doğum günlerinde bir de ne sürpriz yapsam düşünüyom, sonra bayram var,çok sevdiğim bir ablam misafirim olacak ohoo ümit edeyim işte ne yapayım :)
      Sen neyapıyorsun havalar sular benim diziler filmler ellerinden öper iyiler onlarda :))
      Hava pek soğuk ya serin mi demem gerekiyordu ama hafif kalır şimdi kalın kalın giyiniyorum iyice amma da abarttım hihihi :)))

      Sil
  12. ay hani bak bi sınav vardı girmemiştin kışın. labına girmiştin ama de mi. hatta bi de vardı baban annen gir dedi zorla gittin ama o başkaydı. hani, öğretmenle konuştun sen bilirsin dedi. kimya mıydı o yaaa sankiii :) bak şimdi yaniiii bu günlerdeki sınavlarına girmedin çamaşır suyu sınavı için hee. ya şimdi kaç sınavın kaldı ya. ne değişik sizin sınav sistemi ama yaa :) doğum günü süflizi. sen bulursun ki yaa bişiler buluşçusun sen :) akşamları yürüyom deniz kenarında. diziler de bak televizyonu açıyom bakıyom ne bulursam izliyom ama birini seçmedim daha. daha sonra sen seçersen izlerim bakalım :) hava soğuk mu a ma neden ki. burda da yağmur felan vardı. yaz gelmedi tam yaaa. gelsin ben de yüzmek istiyom :) bi deeee baksanaaa, helene noldu yaa. sorsana ona napıyomuuuş :) haftasonu dinlen sen o zaman bak. ramazan kafasıyla okul gitmez böööö :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak Helenenin burada olmadığının farkındayım.Ulaşacak bir adresim yok ki ama.İşte geçen defa hesabında bir aksiklik yaşanmıştı ya blogu filan kapanmıştı sonra yeni hesap açmıştı işte o eski profilin mail adresi vardı eski blog kapandığındada yazdım o adrese ama sanırım düzelmedi o profil zira o yazdıklarıma cevap gelmedi yeni blogu kapattığınıda gördüm ama adres yok belki dinleniyordur yoğundur ama gelir yine diye düşünüyorum.

      İki Kimya dersi vardı bu sene anorganik bir de organik.Anorganik geçtim şu kursa gittiğimdi ama organiğide var işte.
      İki çeşitte Anatomide vardı İnsan Anatomisi bir de Bitki Anatomisi.
      Bitki Anatomisinide geçtim,İnsan anatomisi var ama.
      İşte o annemlerin ısrar ettiği İnsan Anatomisi sınavı.Bütün terimler Latince filan baya bir yoğunlaşmayı gerektiren bir ders en azından benim için öyle.Öğretmeni ama dersten daha önemli benim için.Duygusal davranıyorum işte ablam gibi seviyorum onu.çok garip bir insanım ya.Ona iyi çalışmadan karşısına çıkmak istemiyom.Geçtiğimdede özür diliycem içten içe bana güvendiğini bana yardım etmek istediğink biliyorum ama niye özür dileme gereği hissediyorum bilmiyorum :)
      11 dersim vardı sene içinde 6 geçtim öyle.Biyoloji önemli çünkü bütün derslerden daha fazla kredisi var işte hocası çamaşır suyu içirtmeli o adam işte.Ondan iki ders gördük bu yıl biri biyoloji diğeri Histoloji doku örnekleriyle ilgili bir ders.Biyoloji geçmedende Histolojiye giremezsin diye kuralı var. Parlak bir durum değil ama yapacak birşey yok hayırlısı.
      Bütün kalan sınavlara girdim ama kimisi iyi kimisi kötü benim istediğim gibi geçmiyor.Sadece Biyoloji iyi geçsin diye çabalıyorum çünkü o 29,haziranda işte.O biterse önüm açılıyor resmen :)

      Güneşin Kızlarını bir denesene izlemeyi dizilerden benim gözüm tuttu dün ikinci bölümü yayınladı.Birinci bölüme bin basardı ikinci bölümü öyle genel klasik dizi dedim ama dün bakınca bir gizem var anladım.
      Ramazanda genelde soğuk olur hep böyle olsun oruç tutmak daha kolay oluyor böyle havalarda.Yürü tabi bu alışkanlığın hep çok takdir edici sağlık temiz hava daha güzeli yok :)
      Yemektede döktürmüşsün ellerine sağlık gördüm bak blogta :)
      Tek tek bakcam şu dönem bittiğinde bloga zaten :))

      Sil
    2. helene bak "arap tavası" yazıma yorum yaptı başka isimle annesi ona anşe diyomuş. tivitırdan yazdı bana oruç tutuyomuş. uyuyomuş gündüz hep yemek düşünüyomuş sahura sofra hazırlıyomuş :) arsuyu habersiz bırakmaaa dediim :) tamam o abla öğretmen işte. ona karşı kendini suçlu hissediyon. seviyon ya onu iyi not alman lazım. annıyom ben seni :) çamaşır suyu biyoloji yarın yaniiii. hadi sakin ol. ben de dua edeyim melekleri çağırayım. stres yapma sakın sınavda. yani yazın başka sınav yok de mi eylüle dek. tamam bak kalanları sölersin sona hepsi belli olunca :) güneşin kızları bakarım. nette bi anda izlerim hepsini. kara ekmeki öle izledim yaa :) hemen bitmişti eski bölümler :) tamam bayramda ısınsın hava :) bayramda minik kırmızı ayakkabılarını giyersin :))) deniz kenarı serin oluyo ondan yaa :) çok ama çok başarılar yarın bak bugünü sakin geçir keyifli geçir :)

      Sil
    3. Okudum bizim kızçenin yorumunu oda benim gibi uyuyup uyanmalıymış durumu.:)) Anşe çok şeker :)İyi demişsin bak sayende haberim oldu çok sevindim iyi olduğuna hep öyle kalsın :)
      Evet çamaşır içirtmeli yarın bir de Fizik kalıyor girmek ondan sonrası Huzur diycem inşallah bitiyor şükür ki başlarım yaşamaya yarın sınav sonrası.
      Bakk bu akşam iftar çadırı vardı biliyonn muu ona gittim dersimi saat 6 kadar çalıştım sonra gittim orada iftarı beklerken yorumlarını okudum bak yarın detaylıca anlatırım bir güzel herşeyi :))
      Baş baş hocam çekirge öğrenci derse gideyy :)))

      Sil
    4. fizik ne zamandı yaa. iftar çadırı çok severim yaaaa. bu sene hiç gitmedim daha. geçen sene hatta bi çadırda bi dede ile konuşmuştum da adını iftar dede koymuştum. eve ekmek götürüyodu dede :) oh dersler bitiyo. eylüle kadar de mii :)

      Sil
    5. İftar pazar akşamıydı ya Türkiyeden geldiler işte gene :) benim ilk iftar maceramdı ya geçen sene uzaktan baktım hazırlıklara çok duygulandım okadar insanın içinde canlı canlı akşamın okunmasını beklemek çok hoştu. :))
      Ya bak bende daha büyüklerimle sohbet etmeyi bayılırım dün bir teyzenin sınav sonrası hayatını anlatmasını dinledim uzun uzun bir hayat hikayesi işte babamın dükkanında dururken öyle masal gibi dinledim :)
      Evet hatırlıyom iftar dedeyi hikayede yazmıştın ona biliyom ya oda ne güzel dede öyle :))

      Sil
    6. türklerle çadır iftarı ne güzeel :) teyze dinlemek severim ben de. babanın dükkanı keyifli oluyo muu :)

      Sil
    7. Bu akşamda aynı yerde ilahi dinlemesi olacakmış geçerken hazırlıkları gördüm işte çok hoş oluyor :)
      Oluyor ki keyifli oluyor her türlü insan var yaklaşık 25 sene aynı mahallede çalışıyor babam evlenmeden önce amcasında çalışırmış işçi olarak sonra babam devam etmiş öyle :)

      Sil
  13. annatsanaaaa nolduuuuu keyfin yerindeee gözüküyooooor :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi geçti ya ama sonuçlar yarın bir de ama o beni ömrü billah sınavdan geçirmez öyle de bir hissim var bir de çok az zaman veriyor ya 6 sayfa yazdım 1 saatte çünkü sınavları ders anlatmalı soruyor 5 soru ve bu soruların içinde 2 ders soruyor yetiştirmek imkansız gibi birşiy bir de resim çizmeni istiyor mesela hücrer demişse o hücreyi çizecek kısımlarını filan anca yani ama bakalım sonuç yarın hiç te umudum yok ama bugünlerin bittiğine yatıp kalkıp dua ediyor teşekkür ediyuorum bu bile yeter hihihi :)))
      Bir de dün daha fazla uğrayacaktım bloga ama kardeşimin doğum günü vardı bizim küçük kuzenleri sıkılmamak için oyun bulmakla uğraşıyordum :)) iyim ama sonuçta teşekkür ederim düşünceliğim için çudutu hocam :))
      Sen ne yapıyon uyuyup uyanıyor musun benim gibi :))

      Sil
    2. 6 sayfa bi saatta iyi ama hızlı yazmışsın :) hadi işallaaah yaa :) ay evet ya geçti ya olmasa bile nasıl olsa yine olur. şimdi 5 ders vardı de mi. neler oynadınız. ne yaptın kardeşine. ee dur fizik ne zaman yaa. benim aynı genelde. kendi halinde sakinim. ramazan ve sıcaklar. gece film izleyerek uyuyom. biraz kitap. e yemek yapıyom. akşamları deniz kenarına iniyom. dondurma yiyiom. hep müzik. genelde böyle. bi de çeviri yapıyom bugünlerde. bi ders veriyom bi çeviri ya genelde. şimdilerde çeviri ağırlıkta. dersler tatilde :) ben zaten özel ders veriyom. dersanede çalışmıyom. özel istiyo öğrenciler. bürolarda, şirketlerde, bazen evlerine gidiyom, bi de okullarda oluyor. okulda özel ders veriyom filan işte. :)

      Sil
    3. Hastaneler filan gerilmeli filan ya dimi ya geçti geçti amanın. fizik perşembeye ama çok ta birşey beklenmemeli fizik matematik sonuçta dimi benim bayıldığım konular işlemler çok şekerler hihhi :)))
      Aklın alıyor mu ya nasıl geldim bu bölüme hala inanamıyorum :))
      Deme öyle her öğrenci senin öğrencilerin kadar şanslı değil benimki işte çamaşır içirtmeli olur kimisinin ise senin gibi trileçe ikram edeni bu dünya çok adaletsiz :))
      Nasıl kızıyon mu öğrencilerine ama sen kızamazsın bir de şimdi hayatta inanmam yufka gibi yüreğin var senin tıpkı anatomi abla hocam gibi :) Çeviri ama keyifli oluyordur dimi :) Filmlerde vazgeçilmezin tabi arada kitaplarda kaynıyor hep mutlu huzurlu ol sen hep bütün kalbimle diliyom bunu ya hep böyle kal çudutu hocam :)
      Müzik evet bak iftar yaklaşana dek senin biraz iyi müzik listesinden ki sanatçıları dinliyordum hepsi bitmedi ama sonra kimi sevdiğimi söyliycem ama :)
      Ay heidi izledik bebek firardayı izledik şu sıçan küçük stuart izledik parça parça bebekler oynattık hihihi :))
      Kız kardeşimle erkek kardeşimin doğum günleri yakın ben daha dün birşey yapamadım ama kız kardeşiminde yakın diye ikisinede birşey yapmayı düşüncem.Pasta filan vardı işte güldük filan sonra babam gezdirdi sahura kadar öyle valla :))
      Seninde iyi olmana çok sevindim çudutu :)))

      Sil
    4. fizik mat evet çok seviyon sen :) hayat işte bölümün yani bakalım ilerde neler olcak :) öğrencilerle çok gülüyoz biz yaa çok iyi aramız :) çeviri çok seviyom ivit :) ay aman sen de huzurlu ol ama noluur :) bebek firarda çok tatlııı biliyoom. heidi zaten hep tatlı. küçük stuart hatırlamadım bakarım bebek oynatmak. evcilik gibi. :) doğumgünü bulursun sen bişiler :) sahura dek nereyi geziyonuz yaaa :)

      Sil
    5. Gelecek gelme sen bence :)
      Kadir gecesinde filan doğmuş o öğrenciler tamam anlaşıldı :)
      Bak o çok duygusal çok komik film sıçanı evlatlık alıyorlar :)
      Açık alan bir mekan işte oyun alanları var diye kardeşler seviyo nehir kenarı bir yer rahatlatıcı güzel işte :)

      Sil
    6. Hocaaam sınavlar bugün bitti iştee rahat artık oh :)
      Fizik gitmedim ama bugündü baya bir baş ağrısı bıraktı bana Biyolog bozuntusu dünden sonuçlara kendimi hazırlamıştım zaten topu topu 2 öğrenci geçirmiş diğerlerimize etmediği hakareti bırakmadı gözlerimin önünde sınav kyağıtlarıma kırmızı kalemle çapraz çizgi yazdı üstüne rahatladın mı gördün mü sınav sonucunu defol şimdi dedi ya boğazım yandı acıdan emin olduğum birşeyde niye sınav kyağıdıma bakmak istemiyeyim bunun nesi suç anlamıyorum.İyim ama şimdi o kafayla dün kitap okudum senin izci kahramanı izledim yani Moonrise Kingdom filmini rahatladım sonra.Şimdi iyim daha iyi olacağım bitti ya resmen bitti.
      Artık buradayııımmmm :))))

      Sil
  14. şu sıçanı izleyim o zaman :) yeşil çamlık ve nehir kenarı ne güzel ama yaa :) o hoca biraz deli galiba üzmekten zevk mi alıyo yaa :) şimdi bi daa sınavlar eylülde mi. yani şimdi 5 ders mi kaldı sınava bi daha gireceğin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevimli film valla inşallah seversin :)
      Herkes sever ama işte yeşillik yerleri bizimkilerde öyle :) Bizim daha önce yaşadığımız evin kocaman bahçesi vardı babamın kasetlerinin hala olduğu o ev işte annem babam benim gibi ozamanlar bahçede sabahlardı ben annemin kucağında uyurdum bu mekanlar o günleeri hatırlatıyor olsa gerek :)
      Okul sınav,öğretmen boşversene ya benden uzak olsunlar yeter :)

      Sil
  15. mağdeeem bi dee kısa bir durum raporu verseneeee yaaa. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyim ki.okula gidip geliyom işte.Daha doğru işte başta dediğim gibi daha fazla hastaneye gidip geliyom derslerin beşte üçü orada geçiyor labaratuvar yetmezliği var kampüste.Oranın havası daha yorucu .Buna rağmen ders aralarında baya yürüyorum ve eve genelde akşamları dönüyorum.Bir hoca var mikrobioloji hocası daha insaflı çıktı isteyen gidip her hafta 20-30 sayfa anlatıyor dersi kitaptan sorular soruyor.Sömestr bitincede anlattıklarına göre not veriyor sınavdan kurtarıyor.Bende çok mantıklı diyip bu durumdan faydalandım o hocayada her hafta dersi anlatıyorum işte oda hastanede.Onun dışında vizeler deniliyor işte sizde bu gelecek 3 haftada ayrı ayrı her derste sınavım olacak onlara çalışıyom bir türlü başka bir gelişme yok yani eski bildiğin gibi :)
      Çok uğrayamıyorum diye bana kızmıyon gücenmiyorsun dimi ama sende iyisin dimi neler yapıyon trileçe öğrencilerin var mı gene onlar iyi mi :)

      Sil
    2. biliyorum ki son günlerde okul dersler olduğunu. işte biraz derslerine yoğunlaşmaya çabalıyon. hissediyom anlıyom ki. vizeler kolay gelsin kii. kızmam gücenmem ki seni biliyom ki ben yaa. iyiyim. biraz ders biraz çeviri. öğrenciler iyi tabii. kara ekmek yine çok heyecanlı. ben de yürüyüş yapıyom hava açıkken. soğumadı daha hava ne güzel. yemek yapıyom filan işte. şimdi pırasa yapcam. o sonbhahar foton ne güzeldi. arkadaşların da şirincikler yani :)

      Sil
    3. biliyom ama ne yapıp edip yılbaşından sonra dönmeye çalışacağım ama bak.Geçen seneden 5 sınav kalmıştı ya eylüle girdiklerimle üçe indi sayı.
      Fakat ikinci senenin sınavlarına girebilmem için ilk seneden sadece 2 ders sınavın kalması gerek zorunluluğu var bu yüzden ikiye inmeden yeni derslerin finallerine giremiyorum.Vizelee girebiliyorum ama ve onlardan geçersem ve şayet bunları hocaalar göz önünde bulundururlarsa ozaman bu yenileride kurtarabilirim.Hocalar ozaman notu koruyup sen sınavlara girmeye hak kazandıktan sonra notunu yazıyorlar.Birşekilde işte sıyrılmaya çalışıyorum. Hepten sapa sarmasın diyorum o yüzden bu sessizliğim yani. :)

      Kara Asiye of değiştirticem ben bu programları bişeycikler kalmadı bizde işte program olmadığı için izleyemiyorum nette oturup dizi izleme konusunda niye üşeniyorum bilmiyom ki film başka diyom işte ama bu gidişle netten izlemem gerekecek galiba :)

      öğrenciler senlik hocayla iyiler tabi :) Soğumadı demek hala hava bak o yüzden sen Sonbaharı seviyorsun hafif ilk bahar gibi oluyor ozaman sizde ki Sonbahar bizdeki düpedüz daha fazla kışa kayıyor soba kalorifer ne varsa yanıyor bizde soğuk ya ben üşürüm :)
      Pırasa mı :) Biliyon mu hayattımda en çok 1-2 defa tadmışımdır sevmediğim iki yemekten biri yemeye yemeye tadını bile unuttum ama senin ellerine sağlık işte afiyet olsun şimdiden :)

      Foto hastane yolunda giderken çekildi nehri geçiyorum köprüden ve bu ağacın arkasında iki yol oluyor ikiside hastaneye çıkıyor ama soldan giden yol çok kalabalık ve ambulans arabaları normal arabalar filan çok oluyor trafik insan kaynıyor sağda ki yol ise çok ıssız ama nehir kenarından ilerliyorsun ve çok güzel.Ben hep nehirden ilerleyen yolla gidiyorum.22 ekim sabahı çok yağmur yağmıştı bak bir de bir kulağımda kulaklık diğer kulağımla nehir su sesini duyuyorum.Müzik listesinde rast gelee çalıyor hep o sabah şey çalmıştı once filminden Marketa Irglova Glen Hansard versiyonu dediğin o şarkı ya
      Bak filmi hatırladım diye gülümseyecektim ama hüzünlendirdi öyle şarkı işte ya .Birde o yolun fotosunu göndereyim sana uzun zaman birşeycikler göndermedim ne hayırsız oldum.

      Arkadaşlar evet iyi kızlar kalpleri temiz işte :) Orada arkadaşımın doğum gününe toplandık ve Melandaya senin kitaplardan hediye ettim ablam sevdiğin arkadaşlarına ver dediydi ne zamandan beri öyle önemli birşeycikleri olsun ozaman teslim edeyim sevindireyim diye bekletiyordum çok mutlu oldu :)
      Bak buda kutuya koymadan ki son halleri altta Derin mavide var :)

      http://i.hizliresim.com/RBpo6G.jpg
      http://i.hizliresim.com/d0NkWZ.jpg

      Mutlu hafta sonları hocam :)

      Sil
  16. merhaba. deeptone un kitaplarındaki sözleri arıyordum. sağolsun deeptone sizi önerdi. büyük emek vermişsiniz yorumlamada. nasıl titiz okumadır bu. memnun oldum blogunuzu bulduğum için. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabın kendisi bu özeni gösterilmeyi hak ediyor.
      En kısa zamanda özetinden daha fazlasına ulaşabilmeniz dileğiyle şimdiden iyi okumalar.Sevgi ve saygılarımla :)

      Sil